رسانه‌ها بازوی مهم امید آفرینی و اعتمادسازی در مازندران هستند
رسانه‌ها بازوی مهم امید آفرینی و اعتمادسازی در مازندران هستند
تورج امانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، با تأکید بر نقش مهم رسانه‌ها در استان مازندران، گفت: «رسانه می‌تواند امیدآفرین باشد، شایعات را کنترل کند و اعتماد مردم به دولت را تقویت نماید.»

تیرنگ، الهام دهقان:
تورج امانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، با تأکید بر نقش مهم رسانه‌ها در استان مازندران، گفت: «رسانه می‌تواند امیدآفرین باشد، شایعات را کنترل کند و اعتماد مردم به دولت را تقویت نماید.»

امانی افزود: «در استان مازندران، که استانی استراتژیک با اولویت گردشگری محسوب می‌شود، سوخت‌رسانی بدون وقفه در همه حوزه‌ها انجام می‌شود و یکپارچگی در رسالت ما ایجاب می‌کند که رسانه‌ها نیز هماهنگ و متعهد عمل کنند.»

وی با اشاره به همراهی رسانه‌ها در جنگ دوازده روزه خاطرنشان کرد: «بدون حضور رسانه‌ها، بسیاری از اقدامات ما ممکن نبود. رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در تقویت سرمایه اجتماعی و ارتقای ارتباطات دارند.»

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری همچنین تأکید کرد: «انتظار ما این است که رسانه‌ها در حوزه استراتژیک سوخت‌رسانی همراه و یاور ما باشند و با ارائه اطلاعات دقیق و نقد سازنده، بازوی دستگاه‌های دولتی محسوب شوند. مسئولان نیز موظفند شفاف و پاسخگو عمل کنند.»