تیرنگ:
علیرضا یوسف نژاد مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با حضور در دفتر گروه رسانهای تیرنگ با مدیرمسئول این رسانه دیدار و از زحمات خبرنگاران این رسانه تقدیر کرد.
وی با بیان اینکه شرکت شهرکهای صنعتی مازندران در دو سر فصل فضای زیر ساخت و فضای نرم افزاری خدمات ارائه میدهد، گفت: در فضای زیر ساختی حسب اولویتها یکی از مسائل ما توسعه شهرکهای موجود و ارائه خدمت است.
وی با بیان اینکه بسیاری از شهرک های صنعتی ما خاصه شهرکهای مرکز و غرب تقاضا محور هستند که ما عرصه نداریم واگذار کنیم، افزود: بیش از ۷۲ درصد منابع ما برای توسعه زیرساخت ها هزینه شد.
یوسف نژاد با بیان اینکه یازده درصد منابع ما در بخش نرم افزاری هزینه میشود، گفت: یکی از چالشهایی که داریم نداشتن عرصه است. دغدغه ما بر اساس توسعه بحث تغییر کاربری عرصه است، منابع داخلی ما برای خرید عرصه استفاده میشود در حالی که استان های دیگر نمی خرند. در این زمینه مکاتبات و پیگیری های مختلفی انجام شد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با بیان اینکه در فضای کارگاهی رشد خوبی داریم، افزود: در برنامه ما این است که تا پایان سال ۱۴۰۵ بتوانیم حدود ۱۴۰ واحد کارگاهی بسازیم و در قالب اجازه به بنگاه اقتصادی های بزرگتر بدهیم.
وی ایجاد ناحیه صنعتی تخصصی در شرق استان را از اهداف مد نظر خود اعلام کرد و افزود: تحلیل رسانه ها برای توسعه موثر است، رسانهها میتوانند کمک کار ما باشند تا از ظرفیت ها استفاده کمک کنیم.
وی با اشاره به ایجاد منطقه آزاد گفت: رسانه میتواند یاریگر ما باشد تا در مسیری قدم برداریم که منطقه آزاد چگونه می تواند تاثیر گذار توسعه صنعت و استان باشد.
یوسف نژاد در پایان گفت: کوشش صادقانه، شرافتمندانه و حرفهای خبرنگاران بهعنوان چشمان بینا و امین مردم در انعکاس صحیح و صریح اخبار، زمینهساز آگاهی، شفافیت، بهبود امور و کاشتن بذر امید، نشاط، رشد و توسعه هر جامعهای خواهد شد