تیرنگ نیوز: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز استان مازندران پاسخگوی 794 درخواست مردمی از کانال های مختلف ارتباطی بودهاند.
قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران بیان کرد: در راستای کاهش فاصله مردم و مسئولین و تحقق آرمانهای نظام خدمت رسانی صادقانه، از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه به 794 درخواست مردمی از کانال های دیدار عمومی، سامانه سامد و میزخدمت حضوری در نماز جمعه ها پاسخ داده شده است.
وی افزود: مسئولین شرکت بر اساس دستورالعملهای استانی سه بار در سامانه سامد حضور داشته و از طریق سامانه ارتباطی مردم و دولت، پاسخگوی 415 درخواست مردمی بوده اند.
مایلی رستمی ادامه داد: مسئولین این شرکت 50 بار با برگزاری میزخدمت حضوری در نمازهای عبادی / سیاسی جمعه در شهرهای استان پاسخگوی 295 نفر از هم استانیهای عزیز در حوزه گاز بوده اند.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران، رسیدگی به مسائل و مشکلات و پاسخگویی سریع و صحیح به درخواست های مردمی را یکی از امور مهمی دانست که به صورت جدی در دستور کار این شرکت قرار دارد؛ ضمن اینکه دیدارهای چهره به چهره سبب آشنایی بیشتر با نیازها و مطالبات مراجعین و مرتفع شدن مشکلات آنان خواهد شد.
لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت روزهای سه شنبه هر هفته آماده دیدار با مردم و رسیدگی به درخواست های آنان بوده است.
- منبع خبر : روابط عمومی