تیرنگ نیوز: به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، “قاسم مایلی رستمی” با مراجعه کنندگان بصورت چهره به چهره و با رعایت الزامات و پروتکل های بهداشتی، ملاقات نموده و به طور مستقیم به درخواست های ایشان رسیدگی کرد.
در این ملاقات بازرسان اعزامی از امور بازرسی شرکت ملّی گاز ایران نیز که برای بررسی فرآیند رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردمی به شرکت عزیمت نموده، حضور داشته و از نزدیک شاهد روند اجرای برنامه ملاقات های عمومی و رسیدگی به درخواست ها بودند.
مایلی رستمی گفت: رسیدگی به شکایات صرفاً وظیفه یک بخش خاص نیست بلکه سازمان باید برای رسیدگی موثر به شکایات ، ارتقاء کیفیت و مدیریت شکایات ، قبول و بکارگیری درسهای آموخته شده از شکایات و سعی برای ارتقاء کیفیت خدمات خود تلاش نمایند.
سرپرست شرکت گاز مازندران افزود: ارائه موفقیت آمیز خدمات مورد نیاز متقاضیان وابسته به این است که افراد در تمامی سطوح ، خود را مسئول و موظف به برآورده ساختن نیازهای قانونی مراجعین در ارائه بهترین خدمات در کوتاهترین زمان ممکن بدانند.
وی تصریح داشت: شکایات و درخواستهای واصله، به عنوان فرصتی برای بهبود و اصلاح امور می باشد.
- منبع خبر : روابط عمومی