تیرنگ نیوز: تعداد ۸۱۲۳۷ تماس با سامانه تلفنی ۱۲۲ ،شرکت آب و فاضلاب مازندران در شش ماهه اول سالجاری برقرار شده که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۵۳۱۹۸ تماس بوده است.
دکتر تیمور داداشی مدیر دفتر ارتباط با مشتریان ( سامانه ۱۲۲ ) شرکت در گفتگویی با اعلام این خبر اظهار داشت: از مجموع تماس های برقرار شده با این سامانه، ۴۸۷۳۵ مورد تماس مربوط به مسائل و مشکلات شرکت بوده و ۲۱۱۰۳ مورد هم نیاز به راهنمایی داشت که توسط کارشناسان مرکز ثبت و پاسخ لازم ارائه شده است.
وی افزود: بیشترین تماس مرتبط باحوادث شبکه ، حوادث انشعابات و نیز قطعی و کمبود فشار آب بوده است.
مدیر سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب مازندران در خصوص اتصال با مرکز ۱۲۲ شرکت گفت: در حال حاضر در بخش آب ۲۲ امور ، ۵۸ شهر و ۱۶۷۵ روستا و در بخش فاضلاب نیز ۶ شهر ساری ، جویبار ، بابل ، بابلسر ، نوشهر و چالوس که اگوی فاضلاب شهری دارند، به این مرکز متصل هستند.
دکتر داداشی در پایان با اشاره به ثبت درخواست های نیازمند پیگیری توسط اپراتورهای سامانه گفت: در بخش پیگیری سامانه ، کارشناسان ذیربط ضمن پاسخگویی ، با رابطین ۱۲۲ امور به صورت شبانه روزی در تماس هستند تا در صورت شکایت مشترک و یا انجام نشدن حادثه آن را پیگیری و نتیجه حاصله را در سیستم ثبت کنند در همین زمینه در شش ماهه اول سالجاری کارشناسان بخش پیگیری، بالغ بر ۴۳۰۰ مورد حادثه را پیگیری کرده اند.
- منبع خبر : روابط عمومی