پاسخگویی به 379 مورد شکایت و درخواست مردمی در سامانه سامد
پاسخگویی به 379 مورد شکایت و درخواست مردمی در سامانه سامد
مسئول ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات و میز خدمت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: درشش ماهه سال جاری در زمینه رسیدگی به درخواستهای مردمی، این اداره کل پاسخگوی 379 مورد شکایت و درخواست مردمی در سامانه ریاست جمهوری (سامد) بوده است.

به گزارش خبرنگار روزنامه تیرنگ به نقل روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، ابراهیم لایق گفت: عملکرد مثبت این اداره کل در خصوص پاسخگویی به مراجعین و پیگیری شکایات و درخواستهای مردمی منطبق با معیارهای دستگاه های نظارتی استان بود.

وی در ادامه گفت: هدایت پاسخگویی به بیش از 8 مورد شکایت و درخواست رسیدگی در سامانه سازمان بازرسی در کوتاهترین زمان پاسخ دهی از دیگر عملکرد های این اداره کل می باشد.

لایق همچنین از ثبت 117 مورد ملاقات مردمی مدیر کل در بهار و تابستان امسال خبر داد و گفت: راهکارهای لازم در خصوص افزایش بهره وری و اصلاح برخی فرآیندهای کسب رضایتمندی مراجعین جهت خدمات مطلوب تر به مردم بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی افزود: واحد ارزیابی عملکرد برنامه منظمی جهت بازدید از ادارات تدوین نموده است که در این بازدیدها روند پاسخگویی حضوری و سامانه ای ، اجرای دستور العمل های نظر سنجی از مردم به صورت غیر حضوری و نصب کد دوبعدی و حضور و غیاب کارکنان مورد بررسی و پایش قرار می گیرد.

وی در مورد انجام بازدیدهای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانی گفت: شهرستان های آمل، محمود آباد، و سوادکوه در راستای شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد در موضوعات رضایت سنجی( کد دوبعدی کارکنان)، دسترسی توانخواهان به فضای اداری( مناسب سازی ادارات جهت استفاده معلولین و جانبازان)، مدیریت سبز( با تکیه بر کاهش مصرف انرژی و مدیریت مصرف آب و توجه به موضوع پسماند با تفکیک زباله در مقصد) ، بازرسی از وضعیت ساختمان اداری محیط کار پرسنل و موضوعات دیگر بر اساس چک لیست بازرسی بصورت رندومی قرار گرفتند.

لایق ضمن تشکر و قدردانی از حمایت ها و پشتیبانی های همه جانبه کلیه همکاران اعم از مدیرکل ، معاونین ، روسای ادارات ستادی و کارشناسان مرتبط با شاخص های ارزیابی عملکرد که این واحد را در انعکاس عملکرد اداره کل در ارزیابی سال1402 یاری رساندند به گونه ای که در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت درجشنواره شهید رجایی در میان 61 دستگاه اجرایی استان، این اداره کل حائز کسب رتبه برترگردید و از سوی استاندار محترم و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان مازندران مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفت.