ملاقات مردمی سرپرست شرکت گاز مازندران با حضور بازرسان شرکت ملّی گاز ایران
ملاقات مردمی سرپرست شرکت گاز مازندران با حضور بازرسان شرکت ملّی گاز ایران
مطابق برنامه هفتگی ملاقات های مردمی سرپرست شرکت گاز استان، رسیدگی به درخواست ها و شکایات ذی نفعان شرکت، طی روز جاری در حضور بازرسان شرکت ملّی گاز ایران انجام شد.

تیرنگ نیوز: به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، “قاسم مایلی رستمی” با مراجعه کنندگان بصورت چهره به چهره و با رعایت الزامات و پروتکل های بهداشتی، ملاقات نموده و به طور مستقیم به درخواست های ایشان رسیدگی کرد.

در این ملاقات بازرسان اعزامی از امور بازرسی شرکت ملّی گاز ایران نیز که برای بررسی فرآیند رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردمی به شرکت عزیمت نموده، حضور داشته و از نزدیک شاهد روند اجرای برنامه ملاقات های عمومی و رسیدگی به درخواست ها بودند.

مایلی رستمی گفت: رسیدگی به شکایات صرفاً وظیفه یک بخش خاص نیست بلکه سازمان باید برای رسیدگی موثر به شکایات ، ارتقاء کیفیت و مدیریت شکایات ، قبول و بکارگیری درسهای آموخته شده از شکایات و سعی برای ارتقاء کیفیت خدمات خود تلاش نمایند.

سرپرست شرکت گاز مازندران افزود: ارائه موفقیت آمیز خدمات مورد نیاز متقاضیان وابسته به این است که افراد در تمامی سطوح ، خود را مسئول و موظف به برآورده ساختن نیازهای قانونی مراجعین در ارائه بهترین خدمات در کوتاهترین زمان ممکن بدانند.

وی تصریح داشت: شکایات و درخواستهای واصله، به عنوان فرصتی برای بهبود و اصلاح امور می باشد.

  • منبع خبر : روابط عمومی