حضور سرپرست شرکت گاز استان مازندران در مرکز سامانه سامد و پاسخگویی به سوالات و تماس های مردمی
حضور سرپرست شرکت گاز استان مازندران در مرکز سامانه سامد و پاسخگویی به سوالات و تماس های مردمی
سرپرست شرکت گاز استان مازندران، با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ به سوالات و تماس های مردمی پاسخ داد.

تیرنگ نیوز: سرپرست شرکت گاز استان مازندران، با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ به سوالات و تماس های مردمی پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران؛ در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و در جهت تحقق مصادیق حقوق شهروندی و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه با هدف ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی، “دکتر قاسم مایلی رستمی” سرپرست شرکت گاز استان مازندران با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد)، از طریق تلفن ۱۱۱ بصورت مستقیم پاسخگوی  تماس هم استانی های عزیز بود.

سرپرست شرکت گاز استان مازندران با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به مردم با اتمام عملیات گازرسانی به پایان نمی‌رسد،گفت: خدمت به مردم تحت هر شرایطی از اهداف عالیه شرکت گاز استان مازندران محسوب می شود و این شرکت با حرکت به سوی کیفی‌سازی خدمات، برنامه‌های گسترده‌ای را در جهت افزایش رضایتمندی مشترکین به انجام رسانده است.

وی افزود: ايجاد بستری مناسب براي برقراري ارتباط دو سويه و تنگاتنگ بين مسئولان و مردم به عنوان پل ارتباطی بين مردم و دولت است، بدين منظور كه مردم بتوانند در كوتاهترين زمان و با ساده ترين روش و ابزار ممكن مشكلات خود را با مسئولان مربوطه مطرح و پاسخ مرتبط را دريافت كنند.

لازم به توضیح است، مشترکین گاز استان مازندران از طريق سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) با بیان مطالبات خود بصورت غير حضوري می توانند همزمان با كاهش مراجعات، روند رسيدگی به مسائل و مشكلات خود را تسريع بخشند.

  • منبع خبر : روابط عمومی