جلب رضایت مشتریان و ارباب رجوع از طریق ارایه خدمات با کیفیت مطلوب
جلب رضایت مشتریان و ارباب رجوع از طریق ارایه خدمات با کیفیت مطلوب
سرپرست شرکت گاز مازندران در بازدید از واحد بهره‌برداری ستاد عنوان کرد: یکی از هدفهای اصلی سازمان، جلب رضایت مشتریان و ارباب رجوع از طریق ارایه خدمات با کیفیت مطلوب است.

تیرنگ نیوز: سرپرست شرکت گاز مازندران در بازدید از واحد بهره‌برداری ستاد عنوان کرد: یکی از هدفهای اصلی سازمان، جلب رضایت مشتریان و ارباب رجوع از طریق ارایه خدمات با کیفیت مطلوب است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، قاسم مایلی رستمی در این بازدید گفت: رضایتمندی مردم از سازمان یکی از شاخصهای اصلی سنجش کار آمدی و رشد و توسعه می باشد و مؤلفه هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار و برخورد با ارباب رجوع و اطلاع رسانی مناسب عواملی هستند که موجب رضایتمندی مراجعین می شوند.

وی همچنین بهادادن به حقوق همه شهروندان و رعایت شأن و عزت نفس آنان را بسیار ضروری برشمرد و اظهار داشت: رفتار مناسب همراه با گشاده رویی در برخورد با مراجعه کنندگان، تسلط داشتن به امور محوله، رعایت ادب و نزاکت در گفتار و ایجاد احترام متقابل، سرعت عمل در انجام امور مراجعان، رعایت عدالت و نوبت در ارایه خدمات، تطبیق اطلاعات اعلام شده قبلی و رفتار متصدی انجام کار، آرامش و متانت در رفتار، نپرداختن به امور شخصی و گفتگوهای بی مورد، راهنمایی مراجعان با ارایه توضیحات کافی، از نکاتی بود که دکتر مایلی به آن اشاره کرد.

در حال حاضر بیش از یک میلیون و 575 هزار مشترک از خدمات شرکت گاز مازندران بهره‌مند هستند.

  • منبع خبر : روابط عمومی