تیرنگ نیوز: سرپرست شرکت گاز مازندران گفت: با توجه به اینکه شرکت گاز یک مجموعه خدمترسان است و بیشترین ارتباط با شهروندان را دارد بنابراین تکریم ارباب رجوع باید در اولویت این مجموعه قرار بگیرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، قاسم مایلی رستمی ضمن تأکید بر اجرای پایش و ارزیابی ادارات در خصوص رعایت تکریم ارباب رجوع و همکاران گفت: رعایت حقوق شهروندی و انجام به موقع خدمات درخواستی مشترکین و ارباب رجوع از اصول مهم شرکت گاز استان است و از همه همکاران درخواست می نمایم تا با سعه صدر و سرعت عمل و با رعایت قوانین و مقررات جهت انجام درخواستهای مردم و مراجعین اقدام نمایند.
وی عنوان کرد: مردم ولینعمتان ما هستند بنابراین روسای ادارات گازرسانی باید با مدیریت نوین، خدماتی را که در شان و منزلت مردم استان است ارائه کرده و از نگاه تبعیضآمیز دوری کنند.
مایلی رستمی خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع و وقتگذاری برای شنیدن معضلات مردم، تکلیف اولویتدار همکاران است و امید و رضایتمندی را در جامعه بهبود میدهد.
سرپرست شرکت گاز مازندران گفت: درخواست ها و شکایات متقاضیان و مشترکین عزیز موجب نمایان شدن فرصت های قابل بهبود شرکت می شود و این امر، زمینه رفع مشکلات و بهبود مستمر خدمات رسانی را فراهم می سازد.
- منبع خبر : روابط عمومی