محمد جویباری، مدیرمسئول:
مهدی یونسی رستمی دهم آذر ماه به عنوان بیستوششمین استاندار مازندران معارفه شد و به عنوان نخستین استاندار دولت چهاردهم سکان مدیریت این استان خطه شمالی کشور را برعهده گرفت.
پس از انتصاب والی مازندران گمانه زنی ها در خصوص افرادی که قرار است در پست های معاونت استاندار و فرمانداری ۲۲ شهرستان مازندران قرار بگیرند آغاز شد و یونسی رستمی در بیست و دومین روز انتصابش به عنوان استاندار مازندران قطار انتصاب هایش را از معاونت کلیدی خود در امور اقتصادی شروع کرده است.
در نخستین جابه جایی های مدیریتی خود در بدنه این نهاد سکان معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری را به “رضا گنجی جویباری” یکی از مدیران باتجربه با کارنامه موفق در حوزه های مدیریتی سپرد و تابوی مدیریت چندین ساله در این معاونت را شکست.
اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بود که برای چندمین بار تذکر دادیم که یک ساعت ماندن خیریانپور خیانت به استان است! چراکه خیریانپور حدود یک دهه بود در جایگاههای حساس استان قرار داشت و در زمان مسئولیت چندین استاندار معاون استاندار مازندران بوده است و عملا کارکرد خود را از دست داده بود.
او که مشخص نبود عقاید اقتصادیاش چیست چندین سال در منصب معاونت اقتصادی استانداری جا خوش کرده بود؛ به باور برخی تقریبا هیچ کارشناس و اهل نظری در استان نبود که از عملکرد خیریانپور رضایت کامل داشته باشد؛ بنابراین نگه داشتن وی در جایگاه معاونت، چیزی جز دهنکجی به اصحاب اندیشه نبود.
هیچکس هم در استان دلیل ابقای بلند مدت این مسئول را نمیدانست و نمیگفت که اگر خدای نکرده آنچه در آب منطقهای با ابقای بلند مدت مدیرش رخ داد برای این فرد رخ میداد باید یقه چه کسی را گرفت؟!
ما با شخص خیریانپور که « بیشتر از ۱۱ سال در پست معاونت امور اقتصادی و گردشگری مازندران»
قرار داشت و یا مسئولی که مدت طولانی در یک سمت قرار دارد
مشکل شخصی نداریم بلکه روی سخن ما این است که حتی در عرصه سیاست برای رییس جمهور هشت سال « دو دوره چهار ساله» متوالی در نظر گرفته میشود چطور یک فرد میتواند یازده سال در یک سمت بماند و در دولتهای مختلف مسئولیت داشته باشد و خودش را با دولتهای مختلف وفق بدهد؟!
آیا او میتواند در دراز مدت کارکرد لازم را داشته باشد؟!
آیا بهتر نبود که از افراد دیگر نیز در این سمت استفاده میشد؟!
به همین جهت اقدام استاندار مازندران در تغییر این معاونت گامی اساسی و ماندگار بود که به یک مدیریت یازده ساله پایان داد تا اندیشه جدید جایگزین شود.
رسانه تیرنگ پیرو برخی درخواستهای مخاطبان و افکار عمومی، به این موضوع پرداخته و آمادگی دریافت و انتشار اظهارات افراد و مسئولان مختلف را پیرامون موضوع دارد