گروه رسانه‌ای تیرنگ در حوزه ایثار و شهادت مسئولیت پذیر است
گروه رسانه‌ای تیرنگ در حوزه ایثار و شهادت مسئولیت پذیر است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در دیدار با مدیرمسئول و در گفت‌وگو با کارکنان تیرنگ گفت: اصحاب رسانه راه پر سعادت شهدا را برای جامعه تبیین می‌کنند

 

تیرنگ، سرویس ایثار و شهادت:

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در دیدار با مدیرمسئول و در گفت‌وگو با کارکنان گروه رسانه‌ای تیرنگ با بیان این که اصحاب رسانه راه پر سعادت شهدا را برای جامعه تبیین می‌کنند، گفت:با تسلیت ایام شهادت آل الله و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای رسانه که در بیان جانفشانی‌ها نقش پر رنگی داشتند، روز خبرنگار را تبریک عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه رسانه نقش الگو را دارد و اصحاب رسانه قدردان ایثارگران، جانبازان و شهدا بوده و دلسوز انقلاب هستند، اظهار کرد: این عزیزان از اهداف و آرمان‌های شهدا سرمشق می‌گیرند و رویدادها را روایتگری می‌کنند و مطیع رهبر هستند و نقش وافری در روشنگری دارند.
وی با بیان اینکه مجموعه گروه رسانه‌ای تیرنگ مسئولیت پذیر بوده و به ارزش ها و انقلاب و شهدا پایبند هستند، اظهار کرد:
امروزه رسانه‌ها، خصوصا رسانه‌های جمعی عامل مهمی در اثر گذاری بر افکار عمومی و جهت دهی رفتارهای اجتماعی هستند و تاثیر مثبت و مستقیمی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند. در این میان روزنامه وزین تیرنگ از طریق تاکید بر جنبه‌های روحانی ایثار و شهادت و با پوشش مناسب اخبار مربوطه بیشترین تاثیر را بر فرهنگ ایثار و شهادت داشته و با توجه به تاثیر طولانی مدت، تدریجی و مستقیم خود بر نگرش و افکارعموم جامعه همواره با تولیدات خود جنبه های اجتماعی فرهنگ ایثار و شهادت را جلوه گر می سازد و نسبت به ترویج آن ساعی است.
وی نقش رسانه را هدایت‌گری است دانست، از نقد اصحاب رسانه استقبال کرد و افزود : وقتی با کمک اصحاب رسانه از چالش‌ها مطلع می‌شویم تا حصول نتیجه پیگیری را انجام می‌دهیم.
کهنسال با بیان اینکه شهدا نیز نقش هدایت‌گری دارند، اظهار کرد: آنها با الگو پذیری از پیامبر و ائمه و معصومین
نقش روشنگری داشتند و جهاد کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه نقش رسانه صرفا اطلاع رسانی نیست، اظهار کرد: اصحاب رسانه برای انقلاب پای کار هستند و در راستای حل مشکل تلاش می‌کنند و
این راه و روش شهدا است.
وی از تولید محتوای در این حوزه تقدیر کرد و اظهار داشت: شهدا برای بهتر زندگی کردن مردم با تاسی از هدف امام حسین (ع) که به فرموده خودش برای احیای دین جدش و آبادانی شهرها تلاش کرد به پا خواستند.
کهنسال افزود ما باید بتوانیم از سفره معنوی شهدا بهره برده و در حوزه تبینی، تبلیغی و… کار کنیم و ارتباط تنگاتنگ داشته باشیم.
کهنسال با بیان این که کارهای زیربنایی مهم در بنیاد شهید انجام شد، خاطرنشان کرد: نگاه تحولی در این بنیاد داریم تا خدمات بهتری به جامعه بزرگ شهدا، جانبازان و ایثارگران ارائه شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران، گفت: اکرام جامعه ایثارگری باید در باورهای ما به صورت یک رفتار دائمی نهادینه شود.