هیات داوران مرحله بازبینی سی و ششمین جشنواره تئاتر مازندران مشخص شدند
هیات داوران مرحله بازبینی سی و ششمین جشنواره تئاتر مازندران مشخص شدند
دبیر سی‌ و ششمین جشنواره تئاتر مازندران طی احکامی جداگانه داریوش شافی، نادیا فرجی و ندا حبیبی را به عنوان هیات داوران مرحله بازبینی این جشنواره منصوب کرد.

 

– دبیر سی‌ و ششمین جشنواره تئاتر مازندران طی احکامی جداگانه داریوش شافی، نادیا فرجی و ندا حبیبی را به عنوان هیات داوران مرحله بازبینی این جشنواره منصوب کرد.

به گزارش ستاد خبری و روابط عمومی سی و ششمین جشنواره تئاتر مازندران، هادی اصغری گفت: سی و ششمین دوره جشنواره تئاتر استان مازندران آبان ماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه داریوش شافی، نادیا فرجی و ندا حبیبی اعضای هیات داوران مرحله بازبینی سی و ششمین جشنواره تئاتر استان را تشکیل می دهند، گفت:
-داریوش شافی دانش‌آموخته ی کارگردانی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه تربیت مدرس است. وی مدرک کاردانی خود را در رشته ی کارگردانی- بازیگری از فرهنگسرای نیاوران دریافت کرد و پس از آن برای تحصیل در مقطع کارشناسی وارد دانشکده ی هنر شد. شافی سال 1378 مقطع کارشناسی ارشد را به پایان رساند. استاد شافی سال ها در جشنواره های گوناگون استانی، منطقه ای و کشوری موفق به کسب عناوین مختلف و دریافت جوایز اول تا سوم کارگردانی و طراحی صحنه شده است که عضو پیشین هیأت علمی دانشگاه آزاد-کارشناس تئاتر اداره ی کل فرهنگ و ارشاد مازندران.- کارشناس تئاتر اداره ی کل فرهنگ و ارشاد گیلان.کارشناس تئاتر اداره ی فرهنگ و ارشاد شهرستان‌های تنکابن، نور، نوشهر و گنبد کاووس- مدرس اعزامی از سوی مرکز هنرهای نمایشی به شهرستان‌های لاهیجان، رامسر، تنکابن و ساری – داور جشنواره‌های مختلف در استان‌های گیلان و مازندران- مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان تنکابن بخشی از سوابق هنری و نمایشی ایشان محسوب می شود.
-دبیر سی‌ و ششمین جشنواره تئاتر مازندران درباره سابقه کاری نادیا فرجی گفت: وی بازیگر _کارگردان تئاتر و مدرس دانشگاه است که سابقه بازی و حضور در نمایش‌های متعدد در اجراهای عموم،فیلم و سریال از سال ۱۳۸۰،تدریس در آموزشگاه های الف بازیگری (کارگاه آزاد بازیگری_امین تارخ مدرسه بازیگری_مسعود کیمیایی..)و دانشگاههای تئاتر از سال ۱۳۸۸،دریافت جوایز بازیگری متعدد از جشنواره های تئاتر داخلی و فستیوال تئاتر دانشجویی iti یونسکو در کشور رومانی و کاندید بهترین بازیگر تئاتر سال برای نمایش ابریشم بانو سال ۱۳۸۹ را در کارنامه هنری خود دارد.
-دبیر سی‌ و ششمین جشنواره تئاتر مازندران به سوابق ندا حبیبی نیز اشاره کرد و افزود: ندا حبیبی دانش آموخته کارگردانی تئاتر در مقطع کارشناسی ارشد، مدرس بازیگری و کارگردانی در دانشگاه علمی کاربردی، موفق به دریافت ۳۳ جایزه رتبه اول تا سوم بازیگری در سطح کشور و استان، ۳ جایزه کارگردانی و ۲ جایزه نویسندگی و افتخار بازی در چندین تئاتر در تهران و تله تئاتر، سریال تلویزیونی، تله و فیلم سینمایی را در سوابق هنری و نمایشی خود به ثبت رسانده است.
-شایان ذکر است که بازبینی آثار شرکت کننده در سی و ششمین جشنواره تئاتر استان مازندران از ۲۵ مهر ماه کار خود را آغاز خواهد کرد.