مازندران، گوش به فرمان رهبری
مازندران، گوش به فرمان رهبری
مردم مازندران در این زنجیره با سردادن شعارهای سپاهی ولایی تشکر تشکر و ارتشی دلاور پیرو خط رهبر تشکر تشکر و فراجا تشکر تشکر حمایت خود را از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت نشان دادند.

 

تیرنگ:
بعد از پاسخ پهپادی و موشکی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به حمله رژیم منحوس صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران حاشیه نشینان دریای کاسپین و مازندران برای حضور در زنجیره مردمی دیار علویان و حمایت از عملیات « وعده صادق» مهیا شدند و با راه‌اندازی یک زنجیره انسانی در سواحل دریای خزر، از پاسخ ایران با وعده صادق و طرح نور فراجا حمایت و قدردانی کردند.

جمعی از مردم در این مراسم گفتند که: «مردم مازندران گوش به فرمان رهبر، آماده دفاع از کشورند.»
آنها زنجیره انسانی در سواحل مازندران، را پشتوانه سازی برای آمادگی دفاعی بعدی که هم حمایت مردمی از عملیات‌های ضداسرائیلی و هم بسترسازی برای آزادی قدس شریف در آینده است دانسته و زنجیره‌ی انسانی را یادآور اعزام‌های پرشور رزمندگان لشکر ویژه ۲۵ کربلا دانسته و نمود آن را، همین اتحاد و لبیک مردمی به فرمانده کل قوا دانستند.
مردم مازندران در این زنجیره با سردادن شعارهای سپاهی ولایی تشکر تشکر و ارتشی دلاور پیرو خط رهبر تشکر تشکر و فراجا تشکر تشکر حمایت خود را از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت نشان دادند.
شرکت کنندگان در این زنجیره همچنین با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نشان دادند.
عالمی شهروند جویباری با اشاره به عملیات تنبیهی نیروهای مسلح با محوریت هوا فضای سپاه، گفت: استکبار جهانی پس از این عملیات، با ورود به فضای مجازی می‌خواست ارزش عملیاتی این عملیات مقتدرانه را کم اثر نشان دهد.

وی گفت: تحقیر تاریخی استکبار جهانی و رژیم کودکش اسرائیل در این بود که در تاریخ، کشوری از خاک خودش نقطه‌ای از اهداف تعیین شده در یک کشور دور را مورد هدف قرار نداده بود و نیروی مسلح ما این کار را کرد.

✓سیلی آب‌داری بر امپریالیسم جهانی

زهرا نجف‌زاده شهروند بابلسری هم به تیرنگ گفت: این عملیات تنبیهی، پاسخی موازن و سیلی آب‌داری بر روی سیاه امپریالیسم جهانی و صهیونیستم تبهکار بود. این یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود و کاری که رزمندگان فلسطینی انجام دادند هم، یک وعده صادق فلسطینی بود.
او گفت: وعده صادق نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی و توان نیروهای مسلح ما شد و هم نشان اراده پولادین مردم تحت هدایت رهبر معظم انقلاب بود.
نجف‌زاده با اشاره به اجرای طرح نور «عفاف و حجاب» فراجا از این طرح هم حمایت کرد و گفت: ارزنده‌ترین زینت زن حفظ حجاب است.
وی گفت: اجرای طرح نور منطبق با خواست عمومی جامعه است.
طرح نور، طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب و عفاف است که در آن با مصادیق کشف حجاب برخورد می‌شود.