روز رخشان فوتبال مازندران
روز رخشان فوتبال مازندران
همزمان با هفته دفاع مقدس و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید ورزشکار استان مازندران و همچنین مرحوم جابر معافی مدیر فقید خبرگزاری فارس مازندران، با اهدای شاخه گلی به مقام این عزیزان دو تیم هیات فوتبال استان مازندران و رسانه ورزش مازندران در ورزشگاه آزادی بهشهر به مصاف هم رفتند.

 

تیرنگ:
همزمان با هفته دفاع مقدس و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید ورزشکار استان مازندران و همچنین مرحوم جابر معافی مدیر فقید خبرگزاری فارس مازندران، با اهدای شاخه گلی به مقام این عزیزان
دو تیم هیات فوتبال استان مازندران و رسانه ورزش مازندران در ورزشگاه آزادی بهشهر به مصاف هم رفتند.
همچنین در حاشیه این بازی، از سوی هیات فوتبال مازندران و باشگاه رسانه، از خانواده شهدای فوتبالیست تجلیل شد.
این دیدار باحضور رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال استان و روسای هیات های شهرستانی و
همچنین روسای کمیته های هیات فوتبال مازندران برگزار شد.

در این دیدار پرگل و جذاب که ۹ گل داشت، در نهایت رسانه ای ها موفق شدند با نتیجه ۵ بر ۴ هیات فوتبال مازندران را شکست دهند.

گل‌های رسانه ورزش مازندران را در این دیدار مجید غلامی، حسین پنبه کار، مجتبی رضاپور و مبین عزتی (۲گل ) به ثمر رساندند و همچنین ابراهیم تقی پور، آرش اسماعیلی، علیرضا هوشیار و رضا وریجی گلزنان هیات فوتبالی‌ها در این دیدار بودند.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در این باره گفت: خوشحالیم که نخستین دیدار تیم هیات فوتبال مازندران در مقابل تیم خوب رسانه ورزش استان برگزار شد و این شروع سلسله دیدار های دوستانه تیم هیات فوتبال مازندران در سطح استان و کشور خواهد بود.

وی بیان داشت:این دیدار ها جدا از هر نتیجه ای می تواند ضمن ایجاد نشاط و شادابی میان مدیران هیات فوتبال مازندران زمینه ساز بسیاری از اقدامات فرهنگی و اخلاقی باشد.