رضایت شهروندان باید در اولویت کاری سازمان باشد
رضایت شهروندان باید در اولویت کاری سازمان باشد
جلسه شورای اداری سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری با حضور رئیس سازمان برگزار شد.

تیرنگ نیوز: جلسه شورای اداری سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری با حضور رئیس سازمان برگزار شد.

بمنظور تبادل نظر و همچنین بررسی عملکرد شش ماه گذشته سازمان و ارائه راهکارهای هر چه بیشتر در جهت برنامه ریزی برای حل مسائل و معضلات شهری جلسه شورای اداری سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری با حضور معاونین و مسئولین واحدهای مختلف سازمان در دفتر رئیس سازمان برگزار شد.

سیدمحمدرضا گرامیان رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری ضمن تشکر از زحمات کلیه مدیران و پرسنل سازمان عنوان کرد: اهمیت و جایگاه و نقش شهرداری به اندازه ای است که کمترین نقصان در ارائه خدمت به شهروندان، شهر را دچار مشکلات زیادی خواهد نمود، پس رضایت شهروندان باید در اولویت کاری سازمان باشد .

گرامیان از همه کارکنان خواست؛ تا با داشتن خلوص در کارها، داشتن احساس مسئولیت مشترک و وظیفه شناسی نهایت تلاش خود را بکنند تا در جایی که هستند بهترین باشند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری تأکید کرد: امیدوارم با همدلی، تعامل و همکاری، روزهای خوبی را برای سازمان و مخصوصا شهروندان فهیم ساروی رقم بزنیم.

گفتنی است در این جلسه مدیران واحدهای سازمان، ضمن ارائه گزارش عملکرد، به بیان مشکلات و مسائل مربوط به حیطه کاری و کم و کاستی های موجود در واحد خود پرداختند و پیشنهاداتی را نیز ارائه نمودند./روابط عمومی