حکم جهاد
حکم جهاد
بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب الله سرافراز بایستند...(امام خامنه ای)

 

تیرنگ، بهزاد حقانی گلوگاهی
بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب الله سرافراز بایستند…(امام خامنه ای)

چهل سال پیش حضرت امام خامنه ای که در کسوت ریاست جمهوری بودند در خطبه نماز جمعه تهران اعلام کردند :کسانی که نمی توانند جبهه بروند باید هزینه یک رزمنده برای یک دوره سه ماهه که مبلغ 21 هزارتومان می شود را پرداخت نمایند!
اولین کسی که به این درخواست پاسخ داد حضرت امام (ره) بودند که اعلام کردند هزینه پنجاه رزمنده را تقبل می کنند و در پی آن مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی هزینه بیست رزمنده و…
در استان مازندران اولین کسی که همزمان با حضرت امام (ره) و بطور کتبی اعلام کرد که هزینه یک رزمنده را پرداخت می‌کند یک بانوی فرهنگی از شهرگلوگاه با حقوق حق التدریسی که معادل 8ماه می شد انجام گرفت که خبر آن در صدا و سیمای آن روز رسانه ای شد ولی بخاطر مخالفت آن بانوی محترمه نامشان در اداره و صدا و سیما برده نشد.!
این درحالی بود که همسر ایشان در مناطق جنگی حضور داشت.
اما در همان زمان کسانی که میخواستند نخودی داخل این آش انداخته باشند آنقدر این حکم را تقلیل دادند که رسید به قبول هزینه یک رزمنده توسط کارکنان یک اداره !! آنهم با تابلو کردن نامشان با افتخار برای کسر دو ساعت یا یکی دو روز از حقوقشان برای جبهه!
امروز چهل سال از آن واقعه می گذرد، این بار ندا و فریاد از همان زبان مبارک اما در کسوت ولایت امر مسلمین برای کمک به خط مقدم ایران عزیز که به سرزمین لبنان و فلسطین در مقابله با بزرگترین دشمن اسلام و مسلمین منتقل شده است.
آنانیکه دنبال حکم جهاد از سوی ولی فقیه بودند بسم الله
امروز حزب الله کمک مالی و پشتیبانی نیاز دارد تا بتواند مردم مظلوم و مقاوم لبنان که آواره شده اند را تأمین نماید.
همان بانوی فرهنگی و بانوان قهرمان و موقعیت شناس ولایت مدار و مردان باغیرت و بصیر، این بار هم آستین بالا زده و در خط مقدم کمک رسانی با تقدیم کمک‌های نقدی و اهدای طلا و …به ندای رهبرشان لبیک گفتند و می گویند.
مسئولین محترم دولتی و نمایندگان مجلس و قوه قضائیه بسم الله ! نوبت شماست، سبقت بگیرید و مصداق « لم تقولون ما لا تفعلون » نباشید، امروز جنگ و جنایت در غزه و لبنان در واقع برای دستیابی به ایران است و خط مقدم ما آنجاست تا دیر نشده دریابید و دشمن را در خاک خودش نابود کنید.