تقدیر استاندار مازندران از مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی بعنوان شایسته تقدیر ویژه
تقدیر استاندار مازندران از مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی بعنوان شایسته تقدیر ویژه
در دهمین اجلاس نماز مازندران از مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بعنوان شایسته تقدیر ویژه در بحث نشر و ترویج فرهنگ نورانی نماز توسط استاندار تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار روزنامه تیرنگ به نقل روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران، دهمین اجلاس نماز مازندران با حضور یوسف نوری استاندار، حجت الاسلام ابراهیمی رئیس ستاد اقامه نماز استان و جمعی از مدیران و مسئولین شورای اقامه نماز دستگاه های اجرایی در محل سالن همایش های پیام اعظم دانشگاه علوم پزشکی مازندران با هدف تجلیل از برترین های حوزه نماز برگزار شد.

گفتنی است از علی باقری مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این مراسم بعنوان شایسته تقدیر ویژه در بحث نشر و ترویج فرهنگ نورانی نماز و معارف اسلامی توسط استاندار مازندران تجلیل شد.

شایان ذکر است با توجه به فعالیت های مستمر اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران در بحث نماز، نزدیک به یک دهه است که در جمع برترین های استان مورد تقدیر و تجلیل قرار می گیرد.

این موفقیت حاصل فعالیت ویژه مجموعه مدیریتی و همکاران و علی الخصوص آقای مسلم غلامی دبیر شورای اقامه نماز این اداره کل در بحث اجرای فعالیت های ویژه با موضوع نماز و بارگزاری درست مستندات در سامانه سجاده و ارزیابی بعمل آمده توسط ستاد اقامه نماز است.

طبق این گزارش اداره کل تأمین اجتماعی و مدیریت درمان تأمین اجتماعی، اداره کل بهزیستی و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای نیز در این جلسه بعنوان دستگاه برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.