افتتاح استودیو تولید محتوای الکترونیکی آموزش و پرورش مازندران
افتتاح استودیو تولید محتوای الکترونیکی آموزش و پرورش مازندران
استودیو تولید محتوای الکترونیکی آموزش و پرورش مازندران با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور افتتاح شد.

تیرنگ نیوز:به گزارش خبرنگار نشریه تیرنگ؛ استودیو تولید محتوای الکترونیکی آموزش و پرورش مازندران، با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور افتتاح شد.

با توجه به شرایط جدید تعلیم و تربیت و انتقال بخش زیادی از آموزش ها به فضای مجازی و احساس نیاز جدی برای تولید محتوای الکترونیکی در تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش مازندران در ابتکاری نو محتوای آموزشی مورد نیاز در آموزش مجازی را در استودیو ویژه‌ای که به این منظور افتتاح شد ضبط می‌کند.

قرار است تولیدات این استودیو در سامانه محتوای الکترونیکی مازندران mazandmohtava.ir بارگذاری شده و مورد استفاده دانش آموزان و معلمان قرار گیرد. همچنین لوح فشرده اینمحتواها به شهرستان‌ها و مناطق ارسال می‌شود تا دانش‌آموزان به ویژه در مناطق محروم از آن استفاده کنند.

دروس مختلف مهارت های زندگی در حوزه های مختلف آموزشی، پرورشی، تربیت بدنی و غیره در این استودیو ضبط شده و در بستر شبکه آموزشی شاد و دیگر فضاهای الکترونیکی برای دانش آموزان والدین و معلمان قابل دسترسی است.

شایان ذکر است آموزش و پرورش استان مازندران از معلمان علاقمند به تدریس محتوای آموزشی الکترونیکی دعوت به همکاری کرد.