اعلام نرخ مصوب بلیط اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین از مازندران
اعلام نرخ مصوب بلیط اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین از مازندران
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از جابه‌جایی زائران اربعین با ناوگان عمومی اتوبوسی براساس نرخ مصوب اعلام شده در سه پایانه مسافری ساری،چالوس و تنکابن خبر داد.

تیرنگ نیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از جابه‌جایی زائران اربعین با ناوگان عمومی اتوبوسی براساس نرخ مصوب اعلام شده در سه پایانه مسافری ساری،چالوس و تنکابن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ،مهندس حسن جهانیان اظهار داشت: نرخ مصوب بلیط برای سفر اربعین از ساری تا مرز مهران برای اتوبوس‌های 25 نفره 607 هزار تومان و برای اتوبوس‌های 32 نفره 511 هزار تومان و برای اتوبوس های 44 نفره 415 هزار تومان ،از چالوس تا مرز مهران برای اتوبوس‌های 25 نفره 607 هزار تومان و برای اتوبوس‌های 32 نفره592 هزار تومان و برای اتوبوس های 44 نفره 480هزار تومان و از تنکابن تا مرز مهران برای اتوبوس‌های 25 نفره 744 هزار تومان و برای اتوبوس‌های 32 نفره627 هزار تومان و برای اتوبوس های 44 نفره 508هزار تومان اعلام شده است.

وی افزود: هم استانی‌ها می‌توانند در صورت بروز تخلف به نمایندگان مستقر در پایانه‌ها اطلاع دهند یا با تماس با سامانه ۱۴۱ تخلف را گزارش کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: برای جابه‌جایی زائران اربعین ایمنی سفر را هم در نظر گرفته‌ایم و در این زمینه مسیرهای پرترافیک اربعین را بازنگری و نقاط پرحادثه‌ را ایمن نمودیم.

وی تاکید کرد: گشت‌های اربعین هم ۲۴ ساعته مسیر را رصد می‌کنند تا زائران به سلامت به مقصد برسند.

  • منبع خبر : روابط عمومی